Kampanie linków sponsorowanych Adwords
Marketing w wyszukiwarkach obejmuje także reklamy płatne w modelu Pay-Per-Click (PPC) - płatne za kliknięcie i innych. Wyszukiwarka internetowa oraz w sieć witryn partnerskich związanych z największymi sieciami wyszukiwania stają się platformą do wyświetlania reklam. Płatne wyniki wyszukiwania są sposobem na szybkie dotarcie do odbiorców w przejrzystym systemie rozliczeń.
Usługi związane z prowadzeniem i optymalizacją kampanii są zawsze dostosowane do indywidualnych wymagań klientów. Zespół specjalistów wykonuje analizy, przygotowuje strategię i treści reklam oraz monitoruje przebieg działań tak, aby środki zainwestowane w reklamę mogły zostać jak najlepiej wykorzystane. Dzięki doświadczeniu w pracy z różnymi klientami możemy oferować usługi na najwyższym poziomie.
Proponujemy różne usługi marketingowe w wyszukiwarkach internetowych. SEM obejmuje działania związane z optymalizacją i zarządzaniem reklamą strony www.
- Śledzenie zachowań użytkowników
- Badanie konwersji
- Kierowanie kampanii PPC
- Optymalizacja strony docelowej - landing page
- Wsparcie w prowadzeniu kampanii Adwords
- Zarządzanie reklamami Pay Per Click
Reklama Pay-Per-Click systematycznie zwiększa swój udział w budżetach reklamodawców na całym świecie. Wysoki popyt na PPC jest widoczny w ostatnich wynikach finansowych Google, w którym spółka odnotowała wzrost o 23% przychodów z ich działalności reklamowej w wyszukiwarkach. Wszyscy (zaczynając od małych firm a kończąc na największych przedsiębiorstwach w Polsce) co roku wydają coraz mniej na marketing tradycyjny i przeznaczają coraz więcej środków na reklamy online i PPC. Inwestycja w ten sposób reklamy do wymóg dynamicznie zmieniającego się rynku i ciągle rosnącej konkurencji. Tylko specjaliści są w stanie optymalnie zarządzać Twoim budżetem reklamowym docierając do potencjalnych klientów.
Optymalizacja strony docelowej jest zatem kluczowym elementem kampanii marketingowych dla silnika wyszukiwania. To nie tylko wymóg Google. Firmy, które odpowiednio kształtują ruch do dobrze skonstruowanych stron docelowych zwiększają szansę, że potencjalni klienci podejmą dalsze działania prowadzące do konwersji. Celem jest stworzenie strony, która zawiera odpowiednie treści i skłania klientów do podjęcia działania.
Optymalizacja kosztów słów kluczowych i wzrost współczynnika klikalności ma na celu osiąganie lepszych wskaźników kampanii. Dobór odpowiednich słów kluczowych zgodnych z ofertą firmy i wyszukiwanych przez klientów jest elementem skutecznej kampanii i dobrego wykorzystania zainwestowanych środków. Rynek bardzo dynamicznie się zmienia i dlatego cały czas należy monitorować skuteczność kampanii i odpowiednio reagować na różnego typu sygnały
Nasze sprawdzone taktyki są całkowicie etyczne, skuteczne i opłacalne.